{"1":{"template":"
{megaPopup}\n
","submenu_class":"u-h-spacing-20 u-nav u-popupmenu-items u-unstyled u-v-spacing-10","sub_submenu_class":"","sub_submenu_link_class":"","sub_submenu_link_style":""},"2":{"template":"
{megaPopup}\n
","submenu_class":"u-h-spacing-20 u-nav u-popupmenu-items u-unstyled u-v-spacing-10","sub_submenu_class":"","sub_submenu_link_class":"","sub_submenu_link_style":""},"3":{"template":"
{megaPopup}\n
","submenu_class":"u-h-spacing-20 u-nav u-popupmenu-items u-unstyled u-v-spacing-10","sub_submenu_class":"","sub_submenu_link_class":"","sub_submenu_link_style":""}}
+420 725 050 050
Rychlý odhad ceny Vaší nemovitosti s max reality & finance

Odhad nemovitosti do 24 hodin zdarma

Chcete znát cenu Vaší nemovitosti v Praze nebo Středočeském kraji? Obraťte se na Max Reality & Finance s.r.o. a naši realitní specialisté Vám do 24 hodin po získání všech potřebných údajů posudek vypracují, a to zdarma. Stačí vyplnit formulář, případně odpovědět našemu specialistovi na doplňující otázky a odhad je již skoro na cestě k Vám. 

Využíváme data z příslušného katastrálního úřadu, cenových map a dalších zdrojů. Samozřejmě budeme rádi, pokud se rozhodnete k prodeji odhadované nebo i jiné nemovitosti prostřednictvím naší společností Max Reality & Finance s.r.o.

Ocenění nemovitosti pro Prahu a Středočeský kraj

Honí se Vám hlavou otázka, zda prodat nemovitost, či neprodat? Pokud ano, tak za kolik? Díváte se na realitní inzertní portály a porovnáváte ceny obdobných nemovitostí s tou Vaší?
Obraťte se na Max Reality & Finance s.r.o., a my Vám Vaši nemovitost oceníme.
kontakty

Ocenění nemovitosti zdarma

Při stanovení ceny vycházíme z cenových map nemovitostí, cen nemovitostí ze zrealizovaných obchodů a dat z příslušného katastru nemovitostí, a to v dané lokalitě, co do typu, velikosti a stavu obdobné.

Předem klienty poptávající ocenění nemovitosti od Max Reality & Finance upozorňujeme, že výsledná cena může být nižší, než je jejich představa získaná z inzertních portálů, a to z toho důvodu, že výsledná prodejní cena bývá často nižší, než byla cena inzerovaná, kupující se velmi často snaží domluvit slevu a prodávající, který dlouho prodává nebo spěchá na peníze, většinou slevu poskytne.